Regulamin szkolnego konkursu na najciekawszą stronę internetową klasy
Regulamin szkolnego konkursu na najciekawszą stronę internetową klasy
- Organizatorem konkursu jest Dyrektor Zespołu Placówek Oświatowych w Olesznie.
- Konkurs jest organizowany corocznie, w drugim półroczu.
- W konkursie biorą udział uczniowie Zespołu począwszy od czwartej klasy szkoły podstawowej oraz organizacje szkolne.
- Prace ( strony internetowe klas ) mogą być wykonywane indywidualnie lub zespołowo.
- Konkurs składa się z dwu etapów: klasowego i szkolnego.
- W I etapie zespoły klasowe (zarządy organizacji) wybierają, spośród przygotowanych przez uczniów danej klasy (organizacji szkolnej), najlepszą pracę, która weźmie udział w konkursie szkolnym.
- Osobą odpowiedzialną za organizację i przebieg etapu klasowego konkursu jest wychowawca klasy (opiekun szkolnej organizacji).
- Każda klasa (organizacja szkolna ) może zgłosić do konkursu szkolnego tylko jedną pracę.
- Ostateczny termin dostarczenia prac do organizatora konkursu (Dyrektora Zespołu) upływa 15 maja danego roku szkolnego. Po tym terminie prace nie będą przyjmowane.
- Prace należy dostarczyć na dysku CD - strona klasy nie może przekroczyć 10 MB.
- Do 20 maja prace zostaną opublikowane na szkolnej stronie internetowej.
- W dniu 20 maja zostanie uruchomiony panel do głosowania dla Internautów.
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 01 czerwca 2009 roku.
- Zgłoszone i opublikowane na stronie internetowej szkoły prace oceniać będzie komisja złożona z uczniów, nauczycieli i rodziców.
- Strona powinna zawierać:
- informacje z życia klasy (szkoły, organizacji),
- treści poświęcone patronowi szkoły - Armii Krajowej,
- treści poświęcone prawom człowieka, w tym prawom dziecka,
- treści dotyczące możliwości i zasad korzystania z Internetu.
Członkowie zespołów uczniowskich, których prace będą ocenione najwyżej, wezmą udział w bezpłatnej wycieczce - jej trasa będzie corocznie ustalana przez Dyrektora Zespołu i Radę Rodziców.
Kryteria oceny stron klasowych zgłoszonych do konkursu:
Lp. |
Kryterium podlegające ocenie |
Ilość punktów |
Uwagi |
1. |
Wynik głosowania internetowego |
0 – 10 p. |
I miejsce – 10 p. II miejsce – 7 p. III miejsce – 4 p. IV miejsce – 1 p. Pozostałe – 0 p. |
2. |
Budowa strony i jej szybkość działania |
0 – 10 p. |
Zwracamy szczególną uwagę na:
|
3. |
Nawigacja |
0 – 10 p. |
Zwracamy uwagę na:
|
4. |
Informacje z życia klasy (organizacji). |
0 – 10 p. |
Zwracamy uwagę na:
|
Treści poświęcone patronowi szkoły - Armii Krajowej |
0 – 10 p. |
||
Treści poświęcone (zgodnie z corocznymi ustaleniami Organizatora) |
0 – 10 p. |
||
Treści dotyczące (zgodnie z corocznymi ustaleniami Organizatora) |
0 – 10 p. |
||
5. |
Szata graficzna |
0 – 10 p. |
Zwracamy uwagę na:
|