SCENARIUSZ IMPREZY

„ŚWIĘTO WIOSNY, DZIEŃ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO” 2007/2008

 

Forma realizacji:

  1. Zebranie samorządu połączone z Samorządami Klasowymi.
  2. Opracowanie programu uroczystości.
  3. Przygotowanie i wyznaczenie osób odpowiedzialnych za porządek, sprzęt oraz przydzielone zadania. Odpowiedzialni za wykonanie Marzanny – uczniowie z kl. III
  4. Pomoc w przygotowaniu przedstawienia Brzechwa po angielsku, piosenek w języku angielskim, skeczu oraz układu tanecznego zespołu STEP BY STEP
  5. Przedstawienie opiekunom SU i dyrektorowi szkoły planu proponowanych działań.
  6. Przygotowanie apelu i przekazanie społeczności szkolnej planu uroczystości.
  7. Zaproszenie przedstawicieli Domu Dziecka w Nagłowicach.
  8. Pozyskanie sponsorów na zakup nagród oraz upominków dla wychowanków Domu Dziecka w Nagłowicach.
  9. Realizacja w wyznaczonym terminie 18. 03.2008

 

Przebieg uroczystości:

  1. Spotkanie z wychowawcami klasach i przygotowanie się poszczególnych klas do imprezy z okazji „ŚWIĘTA WIOSNY, DNIA SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO - od godziny 8. 00 do 9. 00
  2. Przemarsz na boisko szkolne w celu spalenia Marzanny i wracamy na salę gimnastyczną gdzie odbędzie się dalsza część imprezy.
  3. Przekazanie kluczy do szkoły nowemu dyrektorowi.
  4. Taniec w wykonaniu grupy STEP BY STEP
  5. Przedstawienie Brzechwa po angielsku w wykonaniu kl II SP
  6. Konkurs Zagadki nietypowe. Każda klasa oraz zaproszeni goście delegują jednego przedstawiciela do konkursu.
  7. Zaprezentowanie piosenek w języku angielskim
  8. Taniec w wykonaniu grupy STEP BY STEP.

9.     Śpiewać każdy może- festiwal piosenki. Każda klasa oraz zaproszeni goście przygotowuję piosenkę, którą będą musieli zaprezentować.

Kl. O – Wiosenna piosenka

Kl. I – Mój kolega komputer

Kl. II – Wiosenny mazurek

Kl. III – Przyszła pani wiosna

Kl. IV – Lato w Kołobrzegu

Kl. V – Jozin z Bazin

Kl. VI – Smurfy - Klakier

Kl. I –  Dla mnie luty dla ciebie maj

Kl. II  – Pomarańczowe lato

Kl. III – Labamba

Zaproszeni goście – Wiosna

Nauczyciele – Serduszko puka

Konkurencje tę ocenia jury: p. E. Karpiński, p. A. Resiak, p. D. Sitkowska, p. J. Lichosik,  p. M. Kamińska, p. A .Zawada, p. A. Mietelska,

10.                       Podsumowanie konkursu i wręczenie nagród.

11.                       Przekazanie upominków i słodyczy zaproszonym gościom.

12.                       Rozgrywki sportowe:

Mecz piłki siatkowej: zaproszeni goście kontra uczniowie szkoły podstawowej.

Mecz piłki siatkowej: nauczyciele kontra uczniowie gimnazjum.

      ¨Odpowiedzialni za wykonanie marzanny - kl. III.

      ¨ Osoby odpowiedzialne za porządek w czasie imprezy: Karina Kowalik, Marta Błażejewicz

13.                       Przekazanie zdjęć i sprawozdania do pisemka SoS

Organizatorzy: M. Kamińska, A. Kowalczyk – opiekunowie SU